понедельник, 19 ноября 2018 г.

Про експериментальну модель програми спеціального медіа-освітнього курсу «Медіа-культура»


   Медіа-культура як суспільний феномен виробництва медіапродукції, опосередкований засобами масової комунікації, та її споживання масовою аудиторією становлять медіатизований простір, який створює нове середовище існування, нову реальну дійсність. Сучасний розвиток засобів масової комунікації обумовлює утворення нових форм життєдіяльності людини, новий досвід спілкування й співіснування. Традиційні медіа - радіо, телебачення, відео та особливо новітні мультимедійні засоби відкривають для користувача/споживача медіа-продукції великі можливості.

- обирати й прослуховувати велику кількість радіоканалів, дивитися безліч телеканалів завдяки супутниковому зв’язку;

- записувати, зберігати й копіювати як для багаторазового сприймання, так і для тиражування аудіо-, візуальну, аудіо-візуальну інформацію;

- зупиняти й повертати назад звук, зображення з метою більш детального сприймання, кращого усвідомлення змісту інформації або поновлення естетичного переживання, задоволення;

- створювати комп’ютерні фільми, енциклопедії, сайти, блоги, віртуальні фотоальбоми та ін.;

- отримувати додаткову інформацію, консультацію в інтерактивному режимі;

- актуалізувати, розвивати творчий потенціал у галузі відео-культури засобами фото-, відео-камери;

- активізувати знання, отримані в ході традиційного навчання;

Засоби масової комунікації сприяють становленню самостійного, критичного мислення, сучасного світосприймання, естетичної свідомості, навичок художнього аналізу продукції медіа-мистецтва, розширюють необмежені інформаційні горизонти, роблять інформацію доступною для великого загалу користувачів.
   Інформатизація/медіатизація мистецтва дозволяє будь-кому долучитися до шедеврів світової культури. Завдяки як індивідуальним (мобільні зв’язок), так і масовим (інтернет) ЗМК значно розширилися комунікативні можливості, стало можливим здійснення дистанційного навчання...

Н. І. Череповська,
старший науковий співробітник лабораторії 
психології масової комунікації та медіа-освіти
Інституту соціальної та політичної психології НАПН України,
кандидат психологічних наук

Постійна адреса документа:

Комментариев нет: